expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Thursday, February 10, 2011

kenaa rasa sakit .

Kenapa ta sedap ati .kenapa ta lalu makan .sedangkan perut lapa nak mampus . dah 4 hari mcm ni . lapa tapi bila mkn ta abes .kenapa nan aku ni. Anis cakap kalo kita rasa
Ta sedap ati mknanya kita adalah org yg pling bahgia .Allah saja
Na mguji hambanya .kalo memg aku adalah sala sorg org yang ALLAH na uji .maknanya
Aku adalah sala sorg org yg bahgia .aku cukup bersyuko. Bahgia kah aku L
Yup bahgia dalam kesedihan .aku da msok 20 taun knp
Mesti na lemah. Knp mesti na nagis.
Ta perlu nangis lai baity. Kuad semangat oke sayang !
Kalo nangis pon bole dapat ke en. Bubu kembali. I reallyreally want him. But its so difcult.
Tapi ta semestinya sayang n cinta kita kna memiliki dirinya.
Kerana aku terlalu mencintainya
Aku akan melupakan nya. Ya i must forget about him .
Tapi jauh di sudut aku .aku menanti nya dengan pnuh harapan .ingin seperti dulu.
Hanya aku .dia dan cinta.
Aku akn cintai kekurangannya akan meyayangi seperti mana aku menyayangi diri aku.
Kalau lah en. Bubu taw ape yg aku ras adakah dia juga punya pasaan
Yg sama nan aku . L
I love u so much much more.
Cukup lah aku hanya mahu dia tau yang aku sentiasa sayang
Cinta kasih rindu terhadap nya .
Cukup bahgia kalo en bubu sentiasa mene mani mlmmlm ku
Wpon hanya dlm mimpi.
Aku cukup bahgia.
Setahun penantian .really mish our momment saayangg!

No comments:

Post a Comment