expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Saturday, February 5, 2011

kaseh sayang >1437










here there .kasehsayang. cinta. kerinduan aku untuk mereka sahaja .fullstop. owez love them .
maaf lah gambar abah tada . soie encik masrom .abah tasuka amik pic.
disitu wanita paling cantik lagi hot . bondaku roliah binti massom.
sayangsayang sangatsangat .>3
pic ma pon ta banyak .soie bonda. hee ~
pic ma bnyak kat fon saia. fon tuka pakai nan adek. ta upload lai kat lappylulu ni
tapi ma adalah yg terhebad okeyy!
rabiatul adawiyah masrom >3
adek kesayangankecintaankerinduan also she is my gulfie
sayang koe la babeh! hee .17 taun dis year
spm candidates .so
pahampaham la ye adikku sayang . mentangmentang dah dapat lesen
jgn nak merayap je ye. karang aku amek ego tu bwu tau.
janji aku terhadap koe akan aku 
tunaikan. do the best spm t.
oke sayang. 
fakaruddin hafiz masrom >3
pendiam tp berisi .baek hati .degil lah jugak. wahai adik ku sayang
jgn lah merayap pai kul 2 3 pagi bwu blik.
lepas gian la tuh . dok ostel 
taley kuwa. adoi bingit telinga ini lah. ma wisau .bising.
jadi pape karang susa. balik malammalm t antu ekot padan muka.
kalo ekot koe tape . abes kalo singgah bilik aku dulu cne.
haishhh!!!
taun depan pmr .so
jgn hampakan ma n abah oke!
luving u
 ustaz fakaruddin hafiz.
kami adek bereadek tp muka ta same . hee. majmuk la katekan
mcm2 . apeape pon ma aku adalah
terhebad . adek aku tercantek .
adek aku lai plinghensem.
dan aku adalah pling kacak. heeeee ~3
p/s : soie to ma n budin .pic awie pling bnyak. sume folder kat lappylulu pic dy .

No comments:

Post a Comment